Warning: Creating default object from empty value in /home/paslek/ftp/pzw30/plugins/system/helix/core/wp_shortcodes.php on line 97
XXV LECIE GŁOWACZA… - PZW

Warning: A non-numeric value encountered in /home/paslek/ftp/pzw30/plugins/system/helix/core/helix.php on line 548

XXV LECIE GŁOWACZA…

A więc, 25-lecie Klubu mamy już za sobą. To jubileuszowe spotkanie wędkarskie odbyło się nad rzekami Kociewia i Kaszub. W sobotę 25 sierpnia b.r. łowiliśmy w rzece Wierzyca wraz z dopływami. Głównie trafiały się drobne pstrągi potokowe i lipienie. Najdłuższymi złowionymi rybami okazały się: pstrąg (42 cm) i podobnej długości kleń. Pierwszą rybę wyciągnął na spinning Kol. Adrian Nowicki, a drugą Kol. Piotrek Tararuj. Wieczorem w agroturystyce "U Sochy" koło Goręczyna zasiedliśmy przy obficie zastawionym stole, gdzie mile spędziliśmy czas opowiadając sobie historie wędkarskie i żartując. Najważniejsze, że wszystko odbyło się przy spożyciu symbolicznej ilości niskoalkoholowych napojów. W niedzielę rześko zerwaliśmy się rano na nogi, żeby usiąść przy smacznym śniadaniu. Humor nadal nie opuszczał uczestników spotkania. Rozegraliśmy nawet mikro turniej tenisa ziemnego, który zdecydowanie wygrał Kol. Piotr Polakowski. Było widać, że tuż przed musiał odbyć solidny trening. I znowu nad wodę. Można było zauważyć, że wszyscy, aż rwali się do wędkowania. Wybraliśmy rzekę Radunia koło Kiełpina Kartuskiego, powyżej rezerwatu. Część z kolegów udzieliła na łączce przy moście pokazu rzutów suchą muchą, a część udała się na wędkowanie. Złowiono niestety tylko drobne pstrągi. Najdłuższego, tj. ponad 30-centymetrowego "potoka" miał na kiju Kol. Adrian, ale po krótkiej walce ryba zerwała się. Zadowoleni wróciliśmy do domów. Do zobaczenia na 26-leciu.

FOTORELACJA

Adres kola

Polski Związek Wędkarski koło nr 14 w Paslęku

14-400 Pasłęk ul. Chrobrego 7 ( Ratusz Miejski)
Nr konta:  Braniewsko Pasłęcki Bank Spółdzielczy w Pasłęku
98 8313 0009 0000 9191 2000 0010

Logowanie

On-line

Odwiedza nas 152 gości oraz 0 użytkowników.